Återigen hade jag turen att få höra av en person som önskade få en port ommålad. Denna gång var det porten till ett soprum på Styrmansgatan i Göteborg. Motivet som önskades skulle ha någon slags knytning till platsen så min första idé var att måla ”Sjömanshustrun” då den är ett strakt landmärke för just Majorna.
KOMMANDE EVENT
Notis
Det finns inga kommande evenemang.
2 weeks ago
Ungdomarnas idé blev ny färgklick vid Trappan bio
www.kungalvsposten.se
Ett ungdomsprojekt som tog fart för ett år sedan med syftet att livliggöra Västra gatan har resulterat i en trappmålning.4 weeks ago
www.cabelone.se
Det var både med nyfikenhet och stor förväntan jag antog mig till att måla Barley's nya restaurang vid Skanstorget i Göteborg